F2e_Espaitec_17DLL62La Fundación para la Eficiencia Energética de la Comunidad Valenciana (Fundación f2e), gracias a un convenio suscrito con la Universitat Jaume I, traslada su sede al Parque Científico, Tecnológico y Empresarial de la Universitat Jaume I, gestionado por la Fundación General. La Universitat Jaume I es patrona de esta fundación, que tiene como objetivo impulsar la actuación en el campo de la eficiencia energética. La cesión del espacio es por un periodo de tres años.

La f2e compartirá ubicación con diferentes empresas tecnológicas del edificio de la UJI, Espaitec II. Esto permitirá a la fundación asesorar y ayudar en el campo de la eficiencia energética a cualquier miembro de la comunidad universitaria y empresa del parque tecnológico. El horario de atención al público será de 9 a 13 horas, por correo electrónico a info@f2e.es o al teléfono 622 22 40 54.

F2e_Espaitec_17DLL62

La Fundació per a l’Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana (Fundació f2e), gràcies a un conveni subscrit amb la Universitat Jaume I, trasllada la seua seu al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de l’UJI. La Universitat ha cedit de forma gratuïta l’espai per un període de 3 anys. La Universitat Jaume I és patrona d’aquesta fundació, que té com a objectiu impulsar l’actuació en el camp de l’eficiència energètica.

??La f2e compartirà ubicació amb diferents empreses tecnològiques de l’edifici de l’UJI, Espaitec II. Açò permetrà a la fundació assessorar i ajudar en el camp de l’eficiència energètica a qualsevol membre de la comunitat universitària i empresa del parc tecnològic. L’horari d’atenció al públic serà de 9 a 13 hores, per correu electrònic a info@f2e.es o al telèfon 622 22 40 54.

F2e_Espaitec_17DLL62

Thanks to an agreement signed with the Universitat Jaume I (UJI), the Foundation for Efficient Energy of the Valencian Community (Fundación f2e) moves to the Science, Technology and Business Park of the Universitat Jaume I (espaitec), which is managed by the General Foundation. The Universitat Jaume I supports this foundation, whose objective is to promote action in the efficient energy field. espaitec has allowed it a place in its installations for a 3-year period.

f2e will share its location with different technology-based companies in UJI’s espaitec 2 building. This will enable the foundation to offer counselling and help in the efficient energy field to any university community member and espaitec-linked company. The general public can ring between 09:00h and 13:00h, email to info@f2e.es or ring +34 622 22 40 54.

WEB FINANCIADA POR: