Nayar, companyia vinculada a Espaitec, compleix quinze anys des del seu naixement en 2007, oferint solucions tecnològiques per a millorar l’accessibilitat en el sector de l’elevació i amb presència en més de 31 països de tot el món

Nayar celebra el seu quinzé aniversari en aquest 2022 amb una posició de líder europeu en el sector de l’elevació i amb el focus posat en l’accessibilitat universal i a connectar el món amb les seues solucions d’Internet of Things (IoT). També amb el clar objectiu de posar a la disposició de les empreses el seu coneixement tecnològic per a ajudar-les a aconseguir l’excel·lència operativa. L’enginyeria tecnològica proporciona solucions globals al sector de l’elevació, vetlant per la millora contínua de l’experiència de l’usuari de l’ascensor, erigint-se com partner estratègic i proveïdor tecnològic referent pel seu variat portfoli de solucions tecnològiques que garanteixen als seus clients disposar de parcs d’ascensors intel·ligents interconnectats.

Botonera Virtual Accessible i Pulse

Una de les últimes solucions tecnològiques de Nayar és Botonera Virtual Accessible (BVA), un maquinari propi basat en la tecnologia Bluetooth que, en conjunt amb l’aplicació de descàrrega gratuïta Pulse, permet que qualsevol usuari puga fer ús de l’ascensor a través del seu telèfon intel·ligent i sense necessitat de pressionar els botons de la cabina. Gràcies a BVA i a Pulse, Nayar ha universalitzat l’accés de les persones al qual hui dia és el mitjà de transport més utilitzat del món: l’ascensor.

El principal repte del projecte va ser desenvolupar al costat d’experts en accessibilitat una aplicació d’anomenada a l’ascensor senzilla i funcional per a tota classe d’usuaris, seguint el concepte del disseny per a tots i les normes WCAG 2.1. Un producte intuïtiu, fàcil d’instal·lar i compatible amb qualsevol marca del mercat. El resultat ha sigut el desenvolupament d’una aplicació mòbil i la fabricació d’un dispositiu físic que, instal·lat en la cabina i en el corredor, permet a qualsevol usuari fer ús de l’ascensor sense impediments físics. L’app Pulse incorpora funcions com la lectura de pantalla a través d’assistents, colors i tipologies accessibles, i l’ús a través de comandos de veu.

Pulse s’ha creat gràcies a la col·laboració conjunta entre Fundación ONCE, la Federació Empresarial Espanyola d’Ascensors (FEEDA), i Nayar.

Nayar

Nayar és una enginyeria tecnològica nascuda en 2007 a Castelló i que en aquest any celebra el seu quinzé aniversari. La ferma aposta d’inversió en nous desenvolupaments tecnològics ha permés a la companyia una àmplia expansió nacional i internacional. Actualment és present en 31 països a tot el món, comptant amb seus físiques a Espanya (Castelló) i a la Xina (Shanghái). Centrada en el sector de l’elevació i la Internet of Things (IoT), la seua experiència i trajectòria professional l’han convertida en una aliada perquè les empreses aconseguisquen l’excel·lència operativa, perquè transforma les dades de les instal·lacions en informació comprensible per a l’usuari, treballant per l’accessibilitat del coneixement i la divulgació tecnològica.

La tecnològica castellonenca és líder europea en el sector de l’elevació i experta a oferir solucions en Internet of Things industrial, i després de quinze anys de trajectòria professional, Nayar té presència internacional a Alemanya, Andorra, Finlàndia, França, Irlanda, Itàlia, Noruega, Països Baixos, Portugal, República Txeca, Suècia, Suïssa, els Estats Units d’Amèrica, Mèxic, República Dominicana, Colòmbia, el Perú, Bolívia, Xile, Algèria, Angola, Grècia, Líban, Turquia, Bahrain, Unió dels Emirats Àrabs, Singapur, Hong Kong; a més de les esmentades seus físiques d’Espanya i la Xina.

Nayar ha tingut una evolució corporativa alineada a l’experimentada en l’àmbit tecnològic i empresarial, romanent sempre en constant moviment i amb el focus posat a posar a la disposició dels seus clients tots els beneficis de la telegestió d’ascensors.