LA FIRA DESTACA, REALITZARÀ AQUESTA EDICIÓ DE FORMA ITINERANT I ATERRARÀ A ORPESA DEL MAR EL 23 I 24 DE SETEMBRE. L’ESDEVENIMENT DE TRANSFERÈNCIA CIENTÍFICA, TECNOLÒGICA I D’INNOVACIÓ COMPTARÀ EN LA SEUA PRIMERA SESSIÓ AMB LA «III JORNADA TRANSFERÈNCIA UJI – EMPRESA», ORGANITZADA PER ESPAITEC AMB LA COL·LABORACIÓ DEL CEEI CASTELLÓ, I EL SUPORT DE L’AGÈNCIA VALENCIANA DE LA INNOVACIÓ (AVI)

La Fira Destaca en Ruta 2021 que se celebrarà el 23 i 24 de setembre a Orpesa del Mar, promou en aquesta ocasió la transferència científica i tecnològica a través de quatre àrees temàtiques: innovació i emprenedoria, nous materials per a l’economia circular, estratègies «smart» regionals en l’entorn rural, i reinvenció del turisme en l’era postpandèmia. Dins de l’àmbit de la transferència científica i tecnològica, se celebrarà la «III Jornada Transferència UJI – Empresa», organitzada per Espaitec amb la col·laboració del CEEI Castelló, i el suport de l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI).

La «III Jornada Transferència UJI – Empresa», es durà a terme el dijous 23 de setembre, a les 11.30 hores, en format en línia a través de la plataforma Zoom. La jornada pretén ser una trobada per a empreses i grups d’investigació, dirigit a empreses de tota la província de Castelló i zones d’influència de la  Universitat Jaume I, en el qual les empreses de la província podran plantejar els seus reptes en matèria d’innovació i tecnologia, i els grups d’investigació de l’UJI mostrar els seus avanços en diferents àrees de coneixement empresarial i poder explorar vies de col·laboració conjunta.

Cal destacar que aquesta jornada en línia es desenvoluparà en el marc de la Fira Destaca, iniciativa de transferència de coneixement científic i tecnològic de la Comunitat Valenciana, a través del conveni d’Impuls de la Transferència de Coneixement i Tecnologia entre Universitat i Empresa i suport de l’Emprenedoria Innovadora, signat entre els cinc parcs científics valencians (rePCV) i l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI).

11:30h INAUGURACIÓ

• Araceli De Moya, alcaldessa d’Orpesa del Mar
  • David Cabedo, vicerector adjunt de Transferència, Innovació i Emprenedoria de l’UJI

11:45h PONÈNCIA:«Oportunitats de finançament projectes d’I+D+i en col·laboració Empresa-Universitat»

• Ismael Rodrigo, director de l’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic de l’UJI

12:00h – 12:10h JORNADA NETWORKING: Jornada One To One (Grups Investigació UJI i Empreses)

• Modera: Juan A. Bertolín, gerent de la Fundació General de la Universitat Jaume I i director d’Espaitec

A continuació es convoquen reunions bilaterals en línia entre grups d’investigació i empreses a través de la plataforma ZOOM.