El programa és gratuït i va dirigit a CEOs d’empreses i inversors novells que vulguen introduir-se en el món de la inversió en startups

Espaitec, amb el cofinançament de la Diputació de Castelló i en col·laboració amb La Salle Campus Barcelona, Parc Científic i Tecnològic amb el qual manté un agermanament des de 2019, llança la segona edició de l’Escola Business Angels – Castellón Global Program. Aquesta activitat gratuïta s’emmarca dins del programa d’activitats de la 10ª edició del Castellón Global Program 2022, coordinat per la Fundació General de la Universitat Jaume I, entitat gestora d’Espaitec.

El programa va dirigit a CEOs d’empreses i inversors novells que vulguen introduir-se en el món de la inversió en startups o inversors que vulguen augmentar el nivell dels inversors actuals, proporcionant-los un conjunt d’eines de suport en tot el procés d’inversió i facilitant la seua incorporació a una xarxa de Business Angels.

Les places per a participar en el programa, fins a un màxim de 25, s’atorgaran per estricte ordre d’inscripció de les quals, pel fet que és un programa cofinançat amb la Diputació de Castelló, es reservaran 10 places per a inversors amb domicili social o fiscal a la província de Castelló i 5 places per a participants que pertanguen al programa AlumniSAUJI Premium.

Programa de formació

El programa de la segona edició de l’Escola Business Angels – CGP 2022, organitzat i impartit per mentors de La Salle Campus Barcelona, consta de 26 hores de formació dividides en cinc mòduls i dos fòrums d’inversió. En aquest sentit, durant les sessions s’abordaran continguts com una introducció general, el dealflow i detecció d’oportunitats, el procés de valoració, la inversió i la gestió del seguiment i eixida.

El termini d’inscripció finalitzarà el 23 de setembre de 2022 a les 12:00 hores. En cas que es cobrisquen les places oferides, la resta de les inscripcions passarà a formar part d’una llista d’espera que es mantindrà activa un temps màxim de 15 dies naturals.

Consulta les bases del programa per a conéixer informació més detallada sobre el programa de formació.

INSCRIPCIONS

BASES DEL PROGRAMA