El cicle Cuida’t Espaitec avança amb la seua activitat tenint com a referència la salut i la cura de les persones que formen part de l’ecosistema innovador i tecnològic de la Universitat Jaume I i del teixit empresarial de la província de Castelló.

En aquesta ocasió, Espaitec organitza el taller en línia «Introducció al Mindfulness Executiu» el dijous 25 de març a les 16.00 hores mitjançant la plataforma Zoom, el qual té un caràcter eminentment pràctic, els participants seran capaços de millorar la seua productivitat i efectivitat, així com el coneixement de si mateixos. En aprofundir i conéixer-se, podran gestionar millor les seues emocions, la qual cosa automàticament millorarà les relacions personals en el seu entorn laboral, per descomptat, optimitzant també la productivitat, la creativitat, la gestió emocional i la tan desitjada felicitat.

Durant el taller en línia s’introduiran les nocions bàsiques enfocades al mindfulness executiu, destacant la capacitat de l’augment de la concentració i la productivitat, aprendrem a evitar la procrastinació (l’acció o hàbit de retardar activitats o situacions que han d’atendre’s, substituint-les per altres situacions més irrellevants o agradables per por o peresa a afrontar-les), i també coneixerem les tècniques per a gestionar l’estrés i realitzar pràctiques de mindfulness en el nostre dia a dia.

El taller en línia serà impartit per Jimmy Pons, amb més de 20 anys d’experiència en l’àmbit de l’emprenedoria, la innovació, la tecnologia i el coaching personal, enfocant la seua filosofia de vida a la cerca de l’equilibri entre el món tecnològic, els humans i l’entorn que ens envolta. El seu primer projecte com a emprenedor ho va iniciar en 1997, ha treballat en temes de qualitat amb l’ICTE, va ser director de Màrqueting de l’ITH. Ideòleg de Fiturtech i responsable Innovación en Destinos Rumb. També és docent de l’EOI, EDEM, JSF Travel & Tourism, CETT en: innovació, transformació digital i Mindfulness Executiu i intel·ligència emocional.

Pons també és cofundador de Fitur Mindful Travel i Mindful Travel Destinations. Col·laborant activament en projectes per a portar el mindfulness al món educatiu com a Aules en Calma, sent l’ideòleg de Trailsforpeace, una xarxa de senderes per a fomentar la pau integral en les persones.

El cicle Cuida’t Espaitec compta amb la col·laboració de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana.

INSCRIPCIÓ