El dimarts 28 de setembre, de 16.30 a 18.30 hores, tindrà lloc el workshop «Update Tecnològic: Radical is Normal» impartit per Alfons Cornella, fundador d’Infonomia i consultor d’innovació de grans empreses, qui ha dirigit més de 120 projectes d’innovació en tota mena d’organitzacions. L’esdeveniment està organitzat per Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I i s’emmarca dins del cicle Recicla’t Espaitec.

L’objectiu del workshop és mostrar de manera àgil i sintètica deu blocs d’idees-força en forma de projectes i solucions dutes a terme en diferents parts del món i diverses àrees com a ciència, societat i negocis. En aquest sentit, es donaran a conéixer novetats tecnològiques de les quals es parlarà l’any vinent, triades per la seua rellevància. La finalitat d’aquesta mena de workshops és reduir la distància entre el que normalment es veuria com una cosa radical o disruptiu amb alguna cosa que es pot fer realitat i que tendeix a convertir-se en normal ràpidament. En la segona part de la sessió es generarà un debat entre els participants per a destil·lar idees actuals en les empreses.

Durant el workshop s’abordaran els següents punts:

• Exemples de radicalitats que ja semblen normals
  • Exemples reals d’empreses
  • Síntesis de llibres dels quals es parlarà pròximament
  • Exemples de persones amb propostes noves i disruptives

El cicle Recicla’t Espaitec és una iniciativa d’Espaitec amb l’objectiu de facilitar l’ampliació i la millora d’habilitats empresarials de les companyies vinculades a Espaitec, grups d’investigació de la Universitat Jaume I interessades a generar futures spin-offs i al teixit empresarial de la província de Castelló, que compta amb el suport de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana.

Per a assistir al workshop la inscripció és obligatòria i estarà oberta fins al dimarts 28 de setembre a les 14.00 hores.

INSCRIPCIÓ