El desafiament de muntar un robot posarà a prova els coneixements de robòtica, electrònica, informàtica i lògica dels equips

EngiOn i HackCS, una associació vinculada a Espaitec amb les seves intalaciones en Espaitec 1. Son dues associacions d’estudiants de l’UJI dedicades a desenvolupar projectes de caràcter tecnològic, han organitzat per als dies 20 i 21 de setembre de 2019 a Espaitec, el Parc Científic, Tecnològic i Emnpresarial de l’UJI, el Gran Prix Robot 24!, amb el suport del Vicerectorat d’Estudiantat i Compromís Social.

GP Robot 24h és un esdeveniment que planteja un desafiament en el qual un equip demostra les seues habilitats per a muntar un robot i fer que complisca una sèrie d’objectius creixents en dificultat en el mínim temps possible. Per a açò es disposa de 24 hores seguides, durant les que es pot provar el prototip amb reptes de pràctica alhora que ho desenvolupeu per a la prova final.

Els robots estan basats en Arduino, una plataforma electrònica lliure que permet interactuar amb el món físic d’una forma senzilla. Per a participar no es requereixen coneixements de programació avançats, amb tenir ganes d’aprendre i motivació és més que suficient. En finalitzar la competició, cada equip es queda amb el seu robot, que podria ser programat de nou per a realitzar tota classe d’aplicacions.

La inscripció té un cost de 50€ per equip (places limitades a 15 equips per ordre d’inscripció). Qualsevol dubte pot ser resolt contactant amb gprobot@uji.es.

Més informació i preinscripcions: http://gprobot.uji.es