El 10 de juny se celebrarà la Jornada d’Innovació i Tecnologia: I Trobada Virtual, organitzada per la Universitat Jaume I, liderada pel Vicerectorat d’Investigació i Transferència i la Fundació General de l’UJI, entitat gestora de Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de l’UJI. Aquesta serà una jornada virtual de transferència entre empreses d’Espaitec i Grups d’Investigació del campus, amb la finalitat d’explorar possibilitats de col·laboració conjunta.

Cal destacar, que la jornada seguirà el mateix format provat ja amb èxit en les localitats de Sagunt i Vinaròs durant l’any 2019, encara que en aquesta ocasió de manera virtual permetent a les empreses mantindre reunions bilaterals en sales online privades.

I Trobada Virtual: Empreses d’Espaitec i Grups d’Investigació UJI

Les empreses d’Espaitec que participaran en la Jornada desenvolupen la seua activitat innovadora en diferents àmbits d’actuació: blockchain, e-learning, impacte social, ciències de la salut, indústria 4.0 i nanotecnologia, per a les quals s’ha realitzat una anàlisi prèvia de les necessitats en termes d’I+D que els permetria impulsar la seua competitivitat en els seus mercats respectius.

D’altra banda, les àrees de coneixement dels Grups d’Investigació que intervindran, s’enquadren en diferents camps d’estudi com a Màrqueting, Educació Social, Indústria 4.0, Òptica, Fotoquímica i Tecnologia Aplicada a la Construcció. Els grups participants investiguen en àmbits des dels quals es pot donar resposta a les necessitats o inquietuds que plantegen les empreses en les reunions virtuals de 30 minuts programades prèviament.

Cal ressaltar, que aquesta primera trobada virtual s’ha dissenyat un nou format, que permet adaptar-se a les circumstàncies sanitàries actuals, i servirà d’avantsala a la Jornada d’Innovació i Tecnologia: II Trobada Virtual que es realitzarà en el pròxim octubre dirigit a empreses de tota la província de Castelló i zones d’influència de la Universitat Jaume I, com és el cas del municipi de Sagunt.

La I Jornada d’Innovació i Tecnologia s’emmarca dins del projecte Antenes de Transferència de Coneixement, finançat per l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI).

Més informació:

Sonia Damas (Tècnic del Projecte):

• Email: sonia.damas@espaitec.uji.es
  • Telèfon: 673 749 211

Mª Jesús Gascon (Tècnic del Projecte):

• Email: mjesus.gascon@espaitec.uji.es
  • Telèfon: 673 674 741