El 6 d’octubre se celebrarà en format en línia, de 9.00 a 12.00 hores, la «II Jornada d’Impuls a la Creació de Spin-Off UJI», promoguda pel vicerectorat d’Investigació i Transferència de la Universitat Jaume I. La jornada està organitzada per Espaitec i compta amb el suport de l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI), a través de la seua línia d’actuació destinada al Suport a l’Emprenedoria Innovadora.

L’objectiu d’aquesta jornada virtual, emmarcada en el projecte Tech2Business, és donar a conéixer al personal investigador de la Universitat Jaume I les possibilitats que ofereix la creació d’una SpinOff, iniciativa empresarial promoguda per membres de la comunitat universitària, a partir del coneixement generat i dels resultats d’investigació.

La sessió en línia serà inaugurada pel vicerector d’Investigació i Transferència de l’UJI, Jesús Lancis, al costat del director d’Espaitec, Juan A. Bertolín. Seguidament el director de l’Oficina de Cooperació en Recerca i desenvolupament Tecnològic de l’UJI (OCIT), Ismael Rodrigo, realitzarà la ponència Creació EBT: «Una eina per a la transferència», on desenvoluparà les iniciatives que s’impulsen des de la universitat per a facilitar la creació d’Empreses de Base Tecnològica (ETB). A continuació el director d’Espaitec, Juan A. Bertolín, exposarà els programes d’assessorament i emprenedoria per a Spin-Offs universitàries que Espaitec desenvolupa; i la tècnica de Projectes Innovadors d’Espaitec, Silvia Franch, presentarà el programa UJI SPIN-OFF per a afavorir la creació d’aquest tipus empreses en el personal investigador de la Universitat Jaume I.

Casos d’Èxit

Durant la jornada es comptarà també amb la presència casos d’èxit d’empreses Spin-Off com DATIK (Universitat del País Basc) i AEORUM (Universitat de Màlaga). El soci fundador i CEO de DATIK, Iñigo Odriozola, i el soci fundador i CEO d’AEORUM, Jesús García, compartiran la seua experiència en la posada en marxa, creixement i desenvolupament de les seues iniciatives.

Per a assistir a la sessió virtual la inscripció prèvia és obligatòria i estarà oberta fins al dimecres 6 d’octubre a les 8.30 hores.

INSCRIPCIÓ