Des d’Espaitec, i en concret des del FabLab en el marc del projecte UJI.>LAB, organitzem un taller formatiu gratuït dirigit a l’alumnat de la Universitat Jaume I interessat a aprendre d’una forma fàcil i didàctica com dissenyar, imprimir i construir un robot basat en Arduino.

L’objectiu principal és la familiarització de l’alumnat de l’UJI amb els laboratoris de fabricació (FabLabs). El contingut del taller formatiu, el qual consta de 5 sessions repartides en 20 hores de formació, serà el següent:

1. Introducció i muntatge.
  2. Programación del robot amb IDE Arduino.
  3. Programación del robot con blocs (App Mbot).
  4. Introducción a la impresió 3D y modificació de peces M-Clon.
  5. Modificacions robot M-Clon.

El taller formatiu es realitzarà en un grup d’un màxim de 10 persones en les instal·lacions de l’edifici Espaitec 1, organitzant-se la jornada de la següent forma:

Primer Taller (5 sessions de 20 hores en total):

• Divendres 20 novembre de 16 a 20 horas
  • Dissabte 21 novembre de 10 a 14 horas y de 16 a 20 horas
  • Divendres 27 de novembre de 16 a 20 hores
  • Dissabte 28 de novembre de 10 a 14 hores

Destacar que la inscripció prèvia és obligatòria i les places són limitades. Aquest taller formatiu s’engloba dins del projecte UJI.>LAB, i més concretament, en la formació que es presta el seu laboratori FabLab.

INSCRIPCIÓ