Cuatroochenta, empresa que forma part d’Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, s’ha incorporat a BME Growth per a convertir-se en empresa cotitzada, la primera de la província de Castelló, amb una revaloració del 49,73% de les seues accions, passant dels 9,35 euros del preu d’eixida als 14 euros després de la seua primera subhasta. El president del Consell d’Administració, Vicente Montesinos; el CTO i cofundador, Sergio Aguado, i el CEO i cofundador, Alfredo R. Cebrián, van realitzar el toc de campana, que es va retransmetre en directe per streaming per a complir amb el protocol sanitari per al control de la pandèmia del coronavirus. El seu codi de negociació és «480S», cotitza en la modalitat de fixing i Renta 4 és el seu assessor registrat i proveïdor de liquiditat.

La companyia tecnològica castellonenca, malgrat la crisi actual, va presentar un creixement de facturació anual superior al 20%, per a prosseguir amb la seua consolidació nacional i expansió internacional com a referent en el desenvolupament de programari cloud. «Això és un inici no una meta; hem estat treballant per a preparar aquest moment en el qual arranca una nova fase de creixement», va destacar en la seua intervenció Alfredo R. Cebrián.

«Treballem a crear un referent tecnològic a Espanya en el camp de les solucions digitals», va prosseguir el CEO, per a afegir: «El nostre pla passa per aquesta incorporació a BME Growth i suposa un punt d’inflexió per a accelerar la nostra progressió». La valoració total de la companyia ha passat de 20,8 a 31,14 milions d’euros en el que ha significat el seté debut en 2020 en el mercat d’empreses en expansió.

Vicente Montesinos, president del Consell d’Administració, va ressaltar «la gran faena de l’equip en les seues diferents oficines durant el confinament i la pandèmia», la qual cosa ha portat a Cuatroochenta a «mantindre un creixement i rendibilitat sostinguts, prenent BME Growth com un mitjà i no com un fi».

Sergio Aguado, cofundador i CTO, es va referir als orígens de Cuatroochenta: «Tot va començar en un networking del parc tecnològic Espaitec», on 9 anys després encara se situa la seua seu central, al campus de l’UJI, i va posar a la companyia com a «exemple de transferència tecnològica», per a «demostrar que les universitats poden ser un centre de talent». Aguado, qui va recordar els primers passos internacionals a Llatinoamèrica i les integracions, ha subratllat l’acompanyament d’Entorno Pre Mercado, programa des del qual s’ha convertit en la primera empresa a fer el salt a BME Growth.