A partir del dilluns 23 de març, no hi haurà atenció presencial en les dependències de Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, tots els tràmits hauran de realitzar-se bé telefònicament o a través del correu electrònic.

Davant la situació d’absoluta excepcionalitat que estem vivint amb la crisi del coronavirus, amb responsabilitat, confiança i solidaritat, seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries i coordinats amb els diferents organismes competents que fan possible la nostra activitat, des de Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I s’ha pres la decisió que, mentre es mantinga la situació de crisi del COVID-19 i per a seguir amb l’acompliment de l’activitat professional, el personal del parc realitze la seua labor sense parar atenció presencial en les dependències de la institució.

Els informem que continuarem atenent les seues consultes telefònicament i a través del correu electrònic espaitec@espaitec.uji.es

En la nostra web www.espaitec.uji.es continuarem informant sobre les novetats.

També els recordem que poden conéixer les últimes notícies sobre les mesures adoptades per la Universitat Jaume I enfront de la crisi del COVID-19 en: www.uji.es/coronavirus

Sentim les possibles molèsties que puguen ocasionar-se davant aquesta excepcional situació.

EL FABLAB DE ESPAITEC COL·LABORA AMB INICIATIVES INNOVADORES ENFRONT DEL COVID-19

D’altra banda, Espaitec, a través del Vicerectorat d’Investigació i Transferència al costat de la Universitat Jaume I, ha posat a la disposició de les autoritats sanitàries de la Generalitat Valenciana tot l’equipament del seu FabLab, del projecte UJI.>LAB (equips d’impressió 3D, talladores làser, fresadores), per a la fabricació de peces per a pantalles facials, màscares i automatització de sistemes de respiració manual.

A més Espaitec col·labora amb l’associació universitària Hackerspace,en una iniciativa innovadora, liderada per la comunitat CoronaMaker, a nivell nacional, que persegueix el mateix objectiu utilitzant dissenys Open Source per a equipament sanitari.