Después de 12 años ocupando el local 16 del ágora la Fundación General de la Universitat Jaume I abre un nuevo capítulo optando por una nueva de ubicación en un marco tecnológico y de innovación, como es Espaitec.

Esta circunstancia está motivada por el cambio de gerencia, con la jubilación del primer gerente José Francisco Vicente Queralt, que da el relevo a Juan Antonio Bertolín al frente de la Fundación General quien, hasta ese momento, dirigía el Parque Científico, Tecnológico y Empresarial de la Universitat Jaume I, Espaitec, y cuya gestión fue asumida por la Fundació General en enero de 2017 cuando dejó de ser sociedad limitada. Esta decisión redundará en un aprovechamiento de los recursos  acorde al nuevo plan de actuación de la Fundació para 2019 y en una gestión del equipo integral.

Además la Fundació General gestiona la Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de la Universitat Jaume I, el proyecto de becas corporatives, apoyo a la gestión y promoción de estudios de grado y postgrado, acciones de comunicación para la promoción y difusión de la actividad universitaria, apoyo a la evaluación de la docencia, apoyo a la evaluación de los servicios de I+D+I que la UJI presta a entidades y empresas, y colaboración en la gestión y desarrollo de acciones de comunicación y difusión del Programa de Atención a la Diversidad y del Programa de Visitas al Campus.

Las inscripciones para la Escola d’Estiu y solicitudes para las convocatorias de las becas Facsa y Fobesa podrán ser entregadas a la primera planta del edificio Espaitec 1 desde el 19 de febrero de 2019.

Després de 12 anys ocupant el local 16 de l’Àgora la Fundació General de la Universitat Jaume I I obri un nou capítol optant per una nova ubicació en un marc tecnològic i d’innovació a Espaitec.

Aquesta circumstància està motivada pel canvi de gerència, amb la jubilació del primer gerent José Francisco Vicente Queralt, que dona el relleu a Juan Antonio Bertolín al capdavant de la Fundació General qui, fins a aquest moment, dirigia el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, Espaitec, i la gestió de la qual va ser assumida per la Fundació General al gener de 2017 quan va deixar de ser societat limitada. Aquesta decisió redundarà en un aprofitament dels recursos concorde al nou pla d’actuació de la Fundació per a 2019 i en una gestió de l’equip integral.

A més la Fundació General gestiona l’Escola d’Estiu dels Xiquets i Xiquetes de la Universitat Jaume I, el projecte de beques corporatives, suport a la gestió i promoció d’estudis de grau i postgrau, accions de comunicació per a la promoció i difusió de l’activitat universitària, suport a l’avaluació de la docència, suport a l’avaluació dels serveis d’R+D+I que l’UJI presta a entitats i empreses, i col·laboració en la gestió i desenvolupament d’accions de comunicació i difusió del Programa d’Atenció a la Diversitat i del Programa de Visites al Campus.

Les inscripcions per a l’Escola d’Estiu i sol·licituds per a les convocatòries de les beques Facsa i Fobesa podran ser lliurades a la primera planta de l’edifici Espaitec 1 des del 19 de febrer de 2019.

After occupying unit 16 of Ágora for 12 years, the General Universitat Jaume I Foundation starts a new period by opting for a new location, which is Espaitec, as part of a technological and innovation framework.

This circumstance came about with a change in its management after its first manager, José Francisco Vicente Queralt, retired and Juan Antonio Bertolín occupied this top post of the General Foundation who, until this time, managed the Science, Technology and Business Park of the Universitat Jaume I (UJI), Espaitec, whose management was taken over by the General Foundation when, in January 2017, the Foundation was no longer a Limited Company. This decision involved optimising resources according to the General Foundation’s new action plan for 2019 and for integral team management.

The General Foundation also manages the Summer School for Boys and Girls of the Universitat Jaume I, the corporate grants project, support to manage and promote Bachelor and PhD degrees, communications to promote and diffuse university activity, support to evaluate teaching, support to evaluate the R&D&I services that the UJI offers organisations and companies, and it collaborates with managing and performing the communication and diffusion actions as part of the Attention to Diversity Programme and the Programme of Visits to the Campus.

Registrations for the Summer School and applications for the calls of Grants Facsa and Fobesa can be handed in on Level 1 of the Espaitec 1 building from 19 February 2019.

WEB FINANCIADA POR: