Orbel es vincula a Espaitec per a seguir innovant en serveis de logística

set. 11, 2018 Espaitec

Canviar la forma en la qual el món mou i emmagatzema els seus béns és l’objectiu de la nova empresa virtual d’ Espaitec. Amb seu principal a Almassora Orbel compta amb més de 40 anys d’experiència a les seues esquenes. La seua vinculació al Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I  respon en gran manera a la seua aposta constant per la innovació i l’aplicació de noves tecnologies en el camp de la logística, la formació i la robòtica.

En els últims anys l’empresa ha anat afegint solucions tecnològiques a la seua oferta, destacant l’aposta per la robòtica, l’automatització i la consultoria. Entre els seus projectes innovadors cal esmentar el desenvolupament d’un sistema de telemetría per a conèixer l’estat de maquinària en temps real, permetent així optimitzar l’ús dels recursos i evitar accidents. Un altre dels seus projectes és el desenvolupament d’acumuladors assequibles basats en tecnologia de liti especialitzats per a la maquinària de magatzem, una solució que augmentarà la sostenibilitat dels parcs logístics i reduirà costos de manutenció.

Formar part del conjunt d’empreses d’ Espaitec permetrà a Orbel reforçar les seues relacions amb la Universitat Jaume I desenvolupant el talent dels seus alumnes i col·laborant en projectes de recerca. En l’actualitat l’empresa compta amb 40 treballadors i part de la seua plantilla ha sigut formada en el Campus de Riu Sec. “Estem segurs que durant la nostra vinculació sorgiran multitud de projectes innovadors i mitjançant la col·laboració amb la resta d’empreses canviarem la forma en la qual el món mou i emmagatzema els seus béns”, conclou Luís Sorribes, Director de Projectes Tecnològics d’ Orbel.

Vídeo presentació Orbel // Pàgina web Orbel