L’UJI crearà un certificat de competències transversals emprenedores i de ocupabilitat

abr. 25, 2018 Espaitec

Tots dos certificats reconeixeran la formació realitzada pe estudiants de titulacions oficials de la Universitat Jaume I i/o egressats i egressades de titulacions oficials UJI dels últims dos anys, tant de grau com de màster i de doctorat.

El Consell de Govern ha aprovat la creació de dos nous certificats: un de competències transversals en ocupabilitat i un altre de competències transversals emprenedores amb el propòsit de reconèixer i valorar les activitats extrauniversitàries que l’estudiantat realitza en aquests dos camps. Així, l’alumnat podrà complementar la seua formació oficial acreditant que ha desenvolupat distintes activitats per millorar la seua capacitació per l’ocupabilitat i l’emprenedoria.

El certificat de competències transversals en ocupabilitat requerirà l’acreditació de 80 hores de formació no oficial; 20 hores de sensibilització i l’experiència laboral de sis mesos o 600 hores en què podran ser incloses les pràctiques o el Treball Final de Grau o Màster. Per la seua banda, per obtenir el certificat de competències transversals emprenedores caldrà acreditar 80 hores de formació no oficial; 20 hores de sensibilització i comptar amb l’avaluació favorable d’un projecte empresarial per part d’una comissió d’experts i expertes en emprenedoria.

Els certificats s’expediran a l’estudiantat de titulacions oficials de la Universitat Jaume I i/o titulats i titulades de titulacions oficials de la Universitat Jaume I dels últims dos anys, tant de grau com de màster i de doctorat. I en el cas del certificat de competències transversals en emprenedoria també a també l’estudiantat que haja cursat programes de formació no oficial impartits per la Càtedra INCREA, Espaitec i/o el Centre de Postgrau de l’UJI en els últims dos anys o per a qualsevol estudiant amb vinculació UJI a través AlumniSAUJI.