Jornada Tics aplicades a la salut desenvolupades en la Universitat Jaume I

març 28, 2018 Espaitec

L’aplicació de les tecnologies de la informació i la comunicació en l’àmbit sanitari ha donat lloc a un recent camp de I+D+i que es marca com a objectiu aprofitar l’enorme potencial de les eines TIC per al desenvolupament de noves solucions que promoguen la salut i el benestar de les persones. És la denominada e-Health o salut digital, un àmbit en el qual la Universitat Jaume I porta treballant amb intensitat des de fa anys per a posar en pràctica el coneixement derivat de la seua aposta pionera per les TIC en un àrea, la sanitària, per a la qual la societat demanda millors solucions.

Per a conèixer amb detall l’oferta de tecnologies digital health de la Universitat Jaume I, l’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic (OCIT) i Espaitec organitzen el dimecres 18 d’abril en la sala multiusos de l’edifici Espaitec 2 la jornada gratuïta “TICS aplicades a la salut desenvolupades en la Universitat Jaume I: investigació, claus, tendències i solucions comercialitzades per empreses Espaitec”.

Aquesta jornada de transferència ens mostrarà els diferents enfocaments, capacitats i tècniques que ofereixen els grups de investigació de la UJI, així com les solucions innovadores desenvolupades i comercialitzades per empreses Espaitec. Durant l’esdeveniment coneixerem cinc projectes de recerca desenvolupats en el Campus de Riu Sec i també quatre solucions comercialitzades per empreses instal·lades en el parc científic i tecnològic de Castelló. Pots consultar l’agenda de la jornada ací i confirmar assistència prèvia a través del següent formulari d’inscripció, l’aforament és limitat.

Aquesta jornada està oberta a tota la comunitat universitària i el teixit empresarial castellonenc interessat en TICs i salut, especialment a professionals del sector mèdic, investigadors d’altres universitats i start-ups operant en el sector de la salut digital i té un doble objectiu. D’una banda, afavorir la transferència de coneixement i tecnologia entre grups de investigació de la UJI i empreses vinculades a Espaitec. Per l’altra, donar a conèixer al teixit empresarial de la província de Castelló les tendències, novetats i recerques desenvolupades en e-Health en l’àmbit de l’ecosistema del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I.

Aquesta jornada compten amb el suport de la Consellería d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana i s’emmarca dins d’un conjunt d’accions de comunicació organitzades per Espaitec per a fomentar la divulgació de ciència i tecnologia en la província de Castelló.

Formulari inscripció // Agenda jornada // Cartel jornada