netMIB-LOGOEn el marc del projecte Erasmus + NetMIB Network of multidisciplinary ideation and business modelo generation, s’adjunta la Resolució Definitiva del procediment per a la concessió d’una beca per a una estada en la Universitat de Pecs, Hongria. Recordem que la beca té una durada de 90 dies i es dirigeix a alumnat de la UJI matriculat durant el curs acadèmic 2017/18 que tinga alguna idea de negoci per a posar en pràctica.

Per a resoldre qualsevol qüestió, contacta amb nosaltres:

Juan Antonio Bertolin
Director de l’Àrea de Gestió de Espaitec – Fundació General de la Universitat Jaume I. Tel.: +34 964 38 73 86. Correu juan.bertolin@espaitec.uji.es (Assumpte: Estada en la Universitat de Pecs NetMIB)

Alicia Pallarés
Tècnica de projectos de l’Àrea de Gestió de Espaitec – Fundació General de la Universitat Jaume I. Tel.: +34 964 38 75 97. Correu alicia.pallares@espaitec.uji.es. (Assumpte: Estada en la Universitat de Pecs NetMIB)