PER QUÉ ESPAITEC

Des de Espaitec creem valor afegit per a les empreses vinculades al Parc, connectant-les i acostant-les al talent que es forma en l’UJI, a la societat i a l’ecosistema empresarial de la província de Castelló.

Espaitec ha desenvolupat una estratègia d’acompanyament continu a les empreses durant les diferents fases del seu cicle de vida reforçant el seu paper com a connector dels agents de l’ecosistema d’innovació. Per a això, compta amb un conjunt de serveis de valor afegit centrats en millorar la competitivitat del teixit empresarial i facilitar la transferència de tecnologia i coneixement entre la Universitat i el sector industrial.

9 RAONS PER LES QUALS VINCULAR-SE A ESPAITEC

LONG WAY COMPANION

T’acompanyem de manera contínua durant el procés de creació, creixement i consolidació del teu projecte empresarial.

Bill Aullet Espaitec

TREBALLAR EN XARXA

Col·laborem amb entitats de l’UJI com l’Oficina de Cooperació en Recerca i desenvolupament Tecnològic (*OCIT), amb la Cátedra Increa ssociacions d’estudiants. A més, pertanyem a la Xarxa de Parcs Científics Valencians (rePCV) i l’Associació de Parcs Científics i Tecnològics d’Espanya (APTE) que agrupa més de 8.000 empreses tecnològiques i innovadores de tot el territori nacional.

ASISTENTES II ASAMBLEA APTE

ECOSISTEMA GLOBAL D'INNOVACIÓ

Vincular-se a Espaitec significa pertànyer a l’ecosistema més innovador de Castelló connectat amb els principals agents nacionals i internacionals d’innovació i transferència tecnològica com la European Network of Living Labs (ENoLL) o la University Industry Innovation Network (UIIN).

SINERGIES EMPRESARIALS

En Espaitec fomentem la col·laboració entre empreses, i entre aquestes i grups d’investigació de l’UJI per a promoure col·laboracions en projectes tecnològics i innovadors que milloren la seua competitivitat empresarial. Tu decideixes amb qui i com col·laborar i nosaltres et posem en contacte.

Speed Networking

SERVEIS ADAPTATS

Des de Espaitec proporcionem serveis d’índole general o especialitzats adaptats a les teues necessitats que faciliten la teua operativa i que reforcen la cadena de valor del teu negoci.

Convenio Espaitec

VINCULACIÓ FLEXIBLE

En Espaitec t’oferim opcions per a vincular-te al nostre ecosistema d’innovació: virtualment si no necessites espai en les nostres instal·lacions o físic si requereixes despatxos, zones de co-working,laboratoris o tallers. Totes dues opcions inclouen l’ús de sales de reunions. Coneix els avantatges de la vinculació física i la vinculació virtual i descobreix tot el que Espaitec pot oferir-te.

Espaitec 2 Hall

IMATGE I VISIBILITAT

A través del nostre departament de comunicació, vinculat al Servei de Comunicació de l’UJI, associem la teua marca amb valors com a innovació, coneixement, tecnologia i talent i donem visibilitat a les empreses del Parc donant-los suport en la difusió de notícies i organització d’esdeveniments.

XARXA DE CONTACTES

En Espaitec connectem a les empreses del Parc amb una xarxa de persones expertes en diferents sectors d’activitat i entitats públiques per a ajudar-te a consolidar la teua empresa. A més, Espaitec et connecta amb més de 8.000 empreses de base tecnològica i innovadora situades en més de 60 parcs científics i teecnológicos espanyols.