Nayar Systems, empresa vinculada a Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, ha desenvolupat una campanya per a protegir les instal·lacions i reduir els contagis mitjançant Nearkey, el seu sistema de control d’accessos utilitzant el smartphone.

En l’actualitat, els botons i botoneres dels ascensors s’han convertit en superfícies potencialment contaminades arran del Covid-19 i en focus de possibles contagis. Des de l’empresa Nayar Systems, conscient d’aquesta problemàtica, han tornat a utilitzar els seus coneixements tecnològics per a oferir-nos solucions segures davant la nova realitat que estem vivint.

Nearkey, el dispositiu de control d’accessos principalment aplicat a l’obertura de portes elèctriques i a l’accionament de botons i botoneres, possibilita que els usuaris puguen evitar el contacte físic amb qualsevol polsador de cabina o corredor, aconseguint cridar a l’ascensor des del smartphone. D’aquesta manera, Nayar Systems, mitjançant el seu sistema Nearkey, garanteix la protecció de la instal·lació i la reducció del contacte manual per a les persones, prevenint els contagis per coronavirus.

Nearkey i el seu desenvolupament des de 2017

L’empresa Nayar Systems va desenvolupar el dispositiu Nearkey en iniciar la construcció de les seues noves oficines, Nayar Systems Building, a Castelló de la Plana en 2017. La companyia buscava un sistema segur per a protegir les seues instal·lacions, a l’una que senzill de gestionar tant pels usuaris com pels administradors. Així mateix, precisava d’un dispositiu adaptable a tota mena de portes i entorns, per la qual cosa va desenvolupar un sistema que no necessitara connexió internet o wifi, i a més, fora fàcil d’instal·lar. Aquest sistema genera claus d’accés úniques i intransferibles entre usuaris, podent a més crear limitacions horàries i temporals.

El dispositiu Nearkey és la forma més segura i intel·ligent d’accedir a una instal·lació, i també de cridar a l’ascensor, precisant únicament d’un smartphone. Una solució eficaç que, en la crisi del Covid-19, es fa més indispensable, garantint comoditat i higiene per als usuaris. Un sistema de fàcil instal·lació, compatible amb totes les marques d’ascensors. Nearkey fa fàcil i senzill el que fins ara era complicat en un ascensor: eliminar el contacte manual i protegir a les persones.

L’empresa Nayar Systems és una enginyeria de telecomunicacions creada a Castelló de la Plana fa tretze anys, amb una ferma aposta d’inversió en nous desenvolupaments tecnològics. Centrada en el sector de l’elevació i la Internet of things industrial, la seua experiència i trajectòria professional l’han convertida en una companyia aliada, en un partner tecnològic que ofereix als seus clients solucions tècniques.