L’empresa Biòtica, instal·lada en Espaitec, el Parc Científic Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I , assistirà els dies 20 i 21 de febrer a Expocida Ibèria 2020 , la cita més important del sector del Control de Plagues i de la Sanitat Ambiental. Fins a Madrid, encapçalant la representació de la compañia, es desplaçarà Inma Solís, CEO de Biòtica.

Entre les novetats que es podran observar durant les jornades, destaca la ponència “Canvis legislatius en la prevenció i control de legionel·la”, que realitzarà Covadonga Caballo, Subdirectora General de Sanitat Ambiental del Ministeri de Sanitat. Dins d’aquests canvis legislatius s’inclouran l’ús de tècniques ràpides de detecció de Legionel·la, entre les quals es troba Legipid®, un kit inmunomagnético recollit en la norma UNE100030:2017 i desenvolupat per Biòtica.

Biòtica és una Empresa Innovadora de Base Tecnològica (EIBT), que a més de desenvolupar aquests kits de detecció ràpida de microorganismes, comercialitza també els únics automatitzats que existeixen capaços d’analitzar, directament, l’aigua de qualsevol instal·lació per a detectar la presència de Legionel·la. Són els equips de la sèrie Ulisens (On site i Desktop) que utilitzen la tecnologia patentada de Legipid® però de forma totalment automàtica.

Després de la celebració del XV Congrés de Sanitat Ambiental a València, aquesta serà una nova ocasió d’escoltar la interessant ponència de Covadonga Caballo, que té per titule “Canvis legislatius en la prevenció i control de legionel·la”.