La temàtica central de Espaitec-UJI serà TIC’s aplicades a l’internet de les coses i comptarà amb ponents com Andrés García Reche, Vicepresident Executiu del Consell Valencià de la Innovació, i Jesús Lancis, Vicerector de Investigació  Doctorat de la UJI.

Més de 120 experts internacionals de reconegut prestigi intervindran en les 13 Universitats i Centres de Recerca que enguany participen en l’esdeveniment. A Castelló, el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I serà la seu d’un acte que reuneix a empreses, inversors i institucions per a  compartir coneixement, amb l’objectiu de millorar la competitivitat i la innovació. Serà el dimecres 23 de novembre de 09.00 a 14.00 hores en la Sala Multiusos de l’edifici Espaitec 2, situat ací.

Enguany el Global ImasT es desenvolupa entorn de dues sessions plenàries i 26 conferències temàtica que tenen lloc de forma simultània en les 13 calmes participants. Després de cadascuna de les plenàries centrals a Madrid, tindrà lloc una sessió local centrada en una temàtica específica que atenga al coneixement i experiència de la calme organitzadora. En la Universitat Jaume I el tema central de la conferència serà noves tecnologies de la informació i telecomunicacions aplicades a internet de les coses. Paco Negre, Director General de Espaitec, serà el moderador local d’ambdues plenàries.

La primera sessió local tractarà els temes relacionats amb l’encreuament entre les dimensions de gobernanza, talent i cultura. El seu objectiu és posar en valor les relacions entre les polítiques públiques, la cultura innovadora i els resultats entorn de la generació de talent d’èxit, fins i tot d’abast internacional. Aquesta sessió comptarà amb la participació de Jesús Lancis, Vicerector de Recerca i Doctorat de la Universitat Jaume I, d’Andrés García Reche, Vicepresident Executiu del Consell Valencià de la Innovació, i de Sergio Aguado, Soci Fundador de Solucions Cuatroochenta.

La segona sessió plenària  local abordarà l’encreuament d’altres dimensions com el mercat, el finançament i el coneixement. El seu objectiu és posar en valor la recerca, les diferents  fonts financeres i l’accés a mercats locals i internacionals per a impulsar un alt i ràpid creixement. Participaran, respectivament, Ignacio Llopis, Soci Fundador de IoTsens; Marta Emerson, Vicepresidenta de Scaale Group i Directora de CBA Europa i Michael Gould, Professor Titular de la Universitat Jaume I.

L’esdeveniment es transmetrà íntegrament en streaming i es podrà accedir a través de la web del Global ImasT a tots els debats de les diferents seus gratuïtament. L’obertura de l’esdeveniment la realitzaran Raúl Mata, fundador del grup eGauss Business Holding, i Daniel Isenberg, professor Babson College i creador del projecte “BEEP-Babson Entrepreneurship Ecosystem Project”. Posteriorment, el periodista Iñaki Gabilondo pronunciarà la ponència inaugural.

Més informació de l’esdeveniment global en globalimast.com // Més informació de la seu a Castelló  //  Entrades per a participar en directe o streaming