En la jornada participaran el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI) i la Direcció General de Coordinació de l’Acció de Govern de Generalitat Valenciana

Espaitec organitza el dijous, 2 de febrer, una jornada a fi d’informar les empreses de la província sobre les ajudes públiques disponibles per a finançar iniciatives innovadores l’any 2023. La sessió informativa es durà a terme de 9.00 a 10.30 hores, en format presencial a la Sala Multiusos de l’edifici Espaitec 2, i en ella participaran entitats com el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE), l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI) i la Direcció General de Coordinació de l’Acció de Govern de Generalitat Valenciana per a abordar els fons Next Generation. A més, es comptarà amb la intervenció de diverses empreses de la província de Castelló, que compartiran la seua experiència en l’obtenció d’aquestes ajudes públiques amb exemples pràctics.

Així doncs, el principal objectiu d’aquesta mena de subvencions és fomentar la cooperació entre empreses i universitats, promoure la transferència de tecnologia, impulsar la digitalització de les PIMES, donar suport a la creació d’empreses innovadores, i facilitar la implementació de projectes enfocats en innovació de productes, serveis o processos.

La sessió és gratuïta i es dirigeix principalment a les empreses de la província de Castelló. Per a participar en la jornada és necessari inscriure’s prèviament.

INSCRIPCIÓ