El programa d’emprenedoria és gratuït per a la comunitat UJI i es durà a terme del 5 al 8 d’octubre a través de la plataforma Zoom

Bootcamp x Entrepreneurship 2021, el programa d’emprenedoria promogut per Espaitec, Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I, es durà a terme de manera virtual del 5 al 8 d’octubre en horari de 09:00h a 14:00h. Esta acció formativa es desenvolupa en col·laboració amb l’acceleradora Social Nest Foundation i compta amb el finançament de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital.

Este programa va dirigit a totes les persones de la comunitat universitària que tinguen una idea emprenedora (estudiantat, PDI, PAS i AlumniSAUJI Premium) i vulguen començar a donar forma a la seua idea i conéixer quins són els passos a seguir abans de posar en marxa el seu projecte.

Durant la tercera edició de Bootcamp x Entrepreneurship, les persones participants assistiran a quatre sessions de formació teoricopràctiques en les quals coneixeran quines són les competències necessàries per a emprendre, el procés i les eines d’emprenedoria Lean Startup, la importància de la veu i l’experiència dels clients, les experiències d’emprenedors, com prototipar les seues idees, com comunicar i com augmentar l’impacte social dels seus projectes.

Per això, el programa serà impartit per un grup d’experts en la matèria de l’acceleradora Social Nest Foundation relacionats amb el món de l’emprenedoria a nivell nacional i internacional.

Quant a les novetats d’esta edició, en l’última sessió del programa les persones representants de cada projecte hauran de fer un pitch per a presentar la seua idea i podran aconseguir invitacions per al Mobile World Congress que se celebrarà a Barcelona del 28 de febrer al 3 de març de 2022.

La inscripció per a participar en el programa, que estarà oberta del 6 de setembre a l’1 d’octubre, és obligatòria ja que les places són molt limitades. En cas que s’aconseguisca el màxim nombre de participants, es crearà una llista d’espera.

A més, les persones interessades a continuar desenvolupant el seu projecte d’emprenedoria es podran inscriure en la cinquena edició d’UJI Emprèn OnSocial, el programa d’emprenedoria tecnològica i social de la Universitat Jaume I l’objectiu de la qual és promoure la creació de noves empreses.

Programa Bootcamp x Entrepreneurship

• 13.40 Demo Day

Equip de formació

Luis Martínez

Consultor amb més de 28 anys d’experiència en gestió empresarial i gestió de persones en empreses d’àmbit nacional, internacional, asseguradores, empreses tecnològiques i serveis. A més, Luis Martínez és coach (PCC per ICF) per a desenvolupament de professionals i equips, Interim en Recursos Humans i Gestió d’Empreses.

Luca Cinti

Project Manager amb experiència industrial i empresarial adquirida en empreses de fabricació i tecnologia digital. Els projectes recents s’han centrat en donar suport a l’aplicació de les pimes, la millora empresarial per a les empreses de fabricació i la definició de fulls de ruta digitals.

Natalia Allen

Nadiua de Nova York, Natalia Allen va fundar en 2005 Design Futurist, una consultora de disseny guardonada que ha creat línies de roba i tèxtils innovadors i sostenibles per a marques multinacionals como Saks, Calvin Klein i Donna Karan. Pel seu treball innovador, Natalia ha sigut reconeguda com a Jove Líder Global del Fòrum Econòmic Mundial.

Paloma Mas

Actualment Paloma Más és part de l’equip d’inversió i comunicació de Plug and Play Ventures, i s’ha especialitzat en sectors i indústries com retail, agrotech, alimentació, logística i sostenibilitat. L’esforç i la constància l’han portada a guanyar reconeixements i premis pel seu treball i per la passió que sempre posa a cadascuna de la feina de casa.

Raquel Gálvez

User Researcher i Service Designer en projectes d’impacte social i mediambiental com a consultora independent, Raquel Gálvez té més de 10 anys d’experiència fent investigació d’usuari i disseny de serveis per a empreses com Consum, Balearia i Pavasal, així com startups socials.

Pedro Olazabal

Enginyer industrial que sempre ha estat interessat en el desenvolupament sostenible, és actualment co-founder de Hands-On Impact, una consultoria d’estratègia i operacions l’objectiu de les quals és ajudes a les organitzacions a transformar el model productiu cap a un més sostenible.

Manuela Procopio

Dissenyadora, consultora, formadora i facilitadora multidisciplinària i de mentalitat emprenedora, Manuela Procopio és cofundadora de WE PUSH, una consultoria de disseny de serveis que opera a Europa i Amèrica Llatina i que es caracteritza per un clar enfocament a ajudar als seus clients en la gestió del canvi. Actualment és la directora operativa de l’Escola de Management & Design Strategies en IED Barcelona – Escola Superior de Disseny.

INSCRIPCIÓ