Espaitec posa en marxa un nou sistema d’accés als seus edificis utilitzant l’aplicació Nearkey de Nayar Systems, coincidint amb la primera jornada d’enguany sobre finançament públic per a empreses innovadores.

La jornada “Principals Instruments de Finançament Públic per a Empreses Innovadores” se celebrarà dimecres que ve 29 de gener, a les 12.00 hores, a la sala multiusos de l’edifici Espaitec 2, l’objectiu del qual és informar el teixit empresarial provincial, dels diferents programes de finançament públic destinats a l’execució de projectes innovadors, que ofereixen organismes com el Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial (CDTI), l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) i l’Agència Valenciana de la Innovació (AVI); per a això es comptarà amb la presència de representants d’aquestes entitats.

Nayar Systems, empresa vinculada a Espaitec, Parc Cientific Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I, ha fabricat un dispositiu adaptable a tota mena de portes i ha desenvolupat l’aplicació (App) Nearkey altament segura, la qual permet l’obertura de portes automàtiques.

Amb Nearkey les claus físiques i els comandaments desapareixen, perquè tots els accessos es realitzen a través de l’aplicació. El propi sistema genera claus d’accés digitals úniques i intransferibles entre els usuaris, incrementant notòriament la seguretat. També, en donar d’alta a un usuari o grup, permet crear limitacions horàries i temporals, convertint-se en una forma més segura i intel·ligent d’accedir a una instal·lació i una eficient solució per al control d’accessos.

Una vegada més, Espaitec aposta per la innovació i posada en marxa de projectes conjunts amb empreses de l’entorn del Parc Científic i Tecnològic de l’UJI, com és el cas, de l’empresa Nayar Systems.