La sessió tindrà lloc en format presencial a la sala d’actes de la Facultat de Ciències de la Salut el dimarts, 5 d’abril a les 18.00 hores, i en ella s’abordarà quin és el paper de la comunicació en un context d’incertesa social i quines eines utilitzar per a aprendre a gestionar la por

Espaitec comença el dimarts, 5 d’abril, el programa d’activitats organitzat per a celebrar el 15 aniversari del Parc amb la conferència inaugural «Comunicació i incertesa social: raons i emocions» impartida per l’experta en comunicació i màrqueting Mónica Deza.

Durant la sessió, Deza abordarà el paper de la comunicació en un context d’incertesa social com l’actual derivat d’una crisi sanitària i geopolítica i com aquest pot afectar una societat hiperconectada. En aquest sentit, l’experta en comunicació i màrqueting destacarà els avantatges de desenvolupar un model de lideratge amb gran component d’intel·ligència emocional amb l’objectiu d’aprendre a gestionar la por i entendre la dels altres.

En la jornada Deza també definirà el concepte de felicitat, la seua evolució al llarg de la història i com està lligat a la capacitat de comunicació humana i al concepte de prosperitat. Aquest últim concepte sempre ha estat vinculat a termes pròxims a la felicitat i salut i no tant a la riquesa o finances.

Per a assistir a la conferència inaugural del 15 aniversari d’Espaitec, que se celebrarà presencialment a la sala d’actes de la Facultat de Ciències de la Salut de 18.00 a 19.30 hores, la inscripció prèvia és obligatòria.

Mónica Deza

Reconeguda com una de les TOP 100 Dones Líders a Espanya 2021 per Mujeres&Cia, Mónica Deza és fundadora i CEO de Bendit Thinking, consultora estratègica d’innovació i màrqueting. La seua carrera professional va començar en el sector del màrqueting i la comunicació a França i els Estats Units i, posteriorment, es va involucrar en el món del màrqueting de mitjans fa 20 anys com a planificadora de mitjans de Coca-Cola. A més, en 2003 va ser nomenada directora general d’Universal McCann Madrid i vicepresidenta d’Innovació de McCann Worldgroup.

Actualment és consellera independent i membre de la Comissió d’Auditoria de diverses entitats com AXA Group o l’escola de negocis Next Business School, a més de president del consell d’administració de la productora internacional de publicitat Twenty Four Seven.

Aquesta iniciativa compta amb el suport de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana i té com a objectiu fomentar idees innovadores entre les companyies vinculades a Espaitec, la comunitat universitària de la Universitat Jaume I i el teixit empresarial de la província de Castelló.

INSCRIPCIÓ