La Xarxa de Parcs Científics Valencians (rePCV) convoca la primera edició dels premis rePCV. Aquests premis tenen com a objectiu principal reconéixer l’activitat de les iniciatives emprenedores i empresarials atenent el seu creixement, caràcter innovador, estratègia empresarial i aportació a l’entorn.

D’altra banda des de rePCV, es pretén també contribuir al desenvolupament i a la consolidació de les empreses creades i desenvolupades, incentivar i potenciar l’esperit emprenedor, i impulsar i enfortir les relaciones Universitat-Empresa en l’àmbit dels cinc parcs científics valencians.

Els Premis rePCV es divideixen en tres categories

1. Premi Spin-off: Dirigit a empreses, promogudes per PDI, doctors o estudiants de doctorat, creades a partir de l’explotació de resultats d’investigació, i que tinguen la consideració de spin-off per qualsevol de les universitats públiques valencianes. Aquestes empreses hauran d’estar situades o vinculades a qualsevol dels parcs científics valencians.
  2. Premi Start-up: Dirigit a empreses innovadores, promogudes per alumnes o antics alumnes de qualsevol de les universitats públiques valencianes. Aquestes empreses hauran d’estar situades o vinculades a qualsevol dels parcs científics valencians i constituïdes amb posterioritat a l’1 de gener de 2015.
  3. Premi Colaboració Empresa – Universitat: Dirigit a empreses que participen amb qualsevol de les universitats públiques valencianes en programes i/o projectes d’I+D que els seus resultats hagen contribuït a establir una relació estreta i continuada de col·laboració, així com al desenvolupament de l’economia valenciana.

El termini per a l’enviament de sol·licituds estarà obert fins al diumenge 8 de desembre de 2019.

Més informació sobre els guardons i l’enviament de candidatures en www.repcv.net/es/convocatoria-i-premios-repcv-2019