La innovació en l’àmbit de la inclusió i ajuda social aplicada a l’alimentació desenvolupada per Foodration4all  ha sigut reconeguda en els XII Premis a la Iniciativa Emprenedora Estudiantil.

El Consell Social de la Universitat Jaume I ha atorgat a  els seus fundadors  Kilian Zaragoza Mora, Andrea Lorenzo Chiva i José Vicente Villarroig Claramonte, el primer premi.  Els emprenedors disposen de 6.000 € per a continuar desenvolupant la seua empresa d’impacte social.

Foodration4all empresa guanyadora d’UJI Emprèn OnSocial

L´empresa creada després de participar en la primera edició de UJI Emprèn OnSocial,  va rebre 10.000 € de subvenció per a constituir el projecte empresarial. El seu principal objectiu és la transformació digital del sistema actual de donacions d’aliments. Per a això, està desenvolupant un  sistema informatitzat, regularitzat i transparent amb el qual analitzar i controlar totes les variables. La seua finalitat és aconseguir el benefici comú, material, físic i emocional, preservant sempre la seguretat i identitat personal dels donants i beneficiaris.

Altres categories de premis del Consell Social de l’UJI

A més del premi en la categoria emprenedora estudiantil, el Ple del Consell Social va atorgar els premis d’investigació i excel·lència docent.

• Premi categoria de investigació:
    • César Ávila Rivera, professor del Departament Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia i responsable del grup d’investigació «Neuropsicologia i Neuroimagen funcional».
  • Premi a la l’Excel·lència Docent Universitària:
    • M.ª Auxiliadora Sales Ciges, professora titular del Departament d’Educació, Àrea de Didàctica i Organització Escolar de la Facultat de Ciències Humanes i Socials.
    • María José Ortí Tarí, professora titular del Departament d’Enginyeria Química de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals.
    • Rafael Ballester Arnal, degà, catedràtic d’universitat del Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia de la Facultat de Ciències de la Salut.
    • Montserrat Boronat Navarro, professora contractada doctora del Departament d’Administració d’Empreses i Màrqueting de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.