PERTÀNYER A ESPAITEC
Diferents formes d’instal·lació, tria l’opció que més s’ajuste a les teues necessitats
Tant si tens una empresa que no requereix una oficina física com si tens una empresa consolidada que vol estar vinculada a l’ecosistema espaitec, posem a la vostra disposició l’oficina virtual d’espaitec.
Per 87,31 euros al mes oferim un entorn integrat de serveis empresarials que no exigeix una ubicació física en el parc. És la forma d’acostament i suport que espaitec ofereix a empreses i entitats públiques ubicades més enllà de les instal·lacions d’espaitec.
¿Què inclou l'oficina virtual d'espaitec?
1. Accés a un despatx compartit en l’edifici espaitec I.
2. Tenir l’adreça postal o l’adreça d’una de les teues delegacions comercials en espaitec.
3. Accés gratuït a sales de reunions de l’edifici espaitec 1.
4. Accés 24 hores a les instal·lacions espaitec, amb seguretat i manteniment inclòs.
5. Recollida de correu i missatgeria.
6. Connexió a Internet.
7. Optar als serveis avançats d’espaitec prèvia acceptació de pressupost.
8. Inclusió d’una placa amb el logotip de l’empresa en directori d’empreses i web d’espaitec.
9. Informació actualitzada sobre esdeveniments, formació, subvencions, oportunitats empresarials.
Un lloc de trobada i cocreació empresarial dissenyat per a emprenedors innovadors i dinàmics. Un punt de trobada única a la província on talent, coneixement i experiència en l’acceleració empresarial s’uneixen per a generar tot tipus d’oportunitats empresarials, professionals i personals.
Per 163,2 euros al mes posem a la teua disposició una taula de treball en un despatx compartit amb capacitat màxima per a 4 taules. Als efectes de serveis i relacions amb la Universitat Jaume I, les empreses de coworking són contemplades com a empreses físiques, per la qual cosa tenen accés a tot tipus de serveis i infraestructures.
¿Què inclou l'espai de coworking d'espaitec?
1. Despatx compartit en l’edifici espaitec I amb mobiliari i connexió a Internet inclòs.
2. Accés 24 hores amb serveis de seguretat, manteniment i neteja inclosos.
3. Poder tenir l’adreça postal o l’adreça d’una delegació comercial en espaitec.
4. Recollida de correu i missatgeria.
5. Accés gratuït a sales de reunions i videoconferències de l’edifici espaitec I i II.
6. Reunions de seguiment cada tres mesos.
7. Accés a serveis i infraestructures complementàries UJI i aplicació de descompte en Servei d’Esports UJI i botigues de l’Àgora Universitària.
8. Inclusió d’una placa genèrica nominativa amb el logotip de l’empresa en el directori d’empreses i pàgina web d’espaitec.
9. Accés a informació actualitzada sobre esdeveniments, formació i oportunitats empresarials de caràcter local, nacional i internacional.
Prefereixes llogar un espai per a tindre la teua pròpia oficina de treball? En espaitec oferim espais flexibles adaptats a les necessitats i grau de creixement de les empreses. Les nostres oficines estan repartides entre els edificis espaitec 1 i espaitec 2. Pots optar per una oficina preparada per a treballar en l’edifici espaitec 1, o llogar una oficina en espaitec 2 completament diàfana on podràs crear un espai a mida i pagar en funció dels metres quadrats ocupats.
La tarifa que s’aplica es detalla en funció dels metres quadrats ocupats, la relació de l’empresa amb la Universitat Jaume I i el grau de creixement. Els projectes instal·lats físicament en espaitec han d’abonar una tarifa plana mensual per serveis avançats i cobrir despeses de neteja, manteniment i seguretat.
Oficines en l'edifici espaitec 1
- Oficines de 44,63m2 indivisibles.
- Mobiliari i connexió a Internet inclosa.
- Instal·lacions climatitzades i preparades per a incloure comunicacions (telèfon i Internet).
- Pàrquing en l’exterior de l’edifici.
Oficines en l'edifici espaitec 2
- Oficines d’una grandària mitjana de 230 m2 dividits en mòduls que poden ocupar-se segons el creixement de l’empresa.
- Pàrquing exterior i subterrani amb accés a magatzems d’una grandària mitjana de 12 m2.
- No inclouen mobiliari ni connexió a Internet.
- Instal·lacions climatitzades i a punt per a instal·lar comunicacions (telèfon i Internet).
¿Què inclou tindre la meua oficina en espaitec?
1. Accés 24/7 a les instal·lacions amb targetes d’accés personalitzades per als treballadors.
2. Recollida de correu i missatgeria.
3. Accés gratuït a sales de reunions i videoconferències de l’edifici espaitec I i II.
4. Reunions de seguiment cada tres mesos.
5. Accés a serveis i infraestructures complementàries UJI i aplicació de descompte en Servei d’Esports UJI i botigues de l’Àgora Universitària.
6. Inclusió d’una placa genèrica nominativa amb el logotip de l’empresa en el directori d’empreses i pàgina web d’espaitec.
7. Accés a informació actualitzada sobre esdeveniments, formació i oportunitats empresarials de caràcter local, nacional i internacional.
Si necessites un espai per a treballar amb maquinària pesant, el teu projecte requereix una planta pilot o eres una empresa innovadora constituïda amb un nombre elevat de treballadors que demana diferents zones de treball, en els edificis espaitec 1 i espaitec 2 disposem de tallers de diverses dimensions amb les millors prestacions de serveis.
Pots optar per un taller a punt per a treballar en l’edifici espaitec 1 que inclou mobiliari bàsic d’oficina, o llogar un taller espaitec 2 completament diàfan per a crear un espai a mida i pagar en funció dels metres quadrats ocupats. Tots els tallers d’espaitec disposen de zona administrativa i de gestió.
La tarifa que s’aplica es detalla en funció dels metres quadrats ocupats, la relació de l’empresa amb la Universitat Jaume I i el grau de creixement. Els projectes instal·lats físicament en espaitec han d’abonar una tarifa plana mensual per serveis avançats i cobrir despeses de neteja, manteniment i seguretat.
Tallers en l'edifici espaitec 1
- Tallers de 88,80 m2 dividits en dues zones de treball: planta baixa llista per a instal·lar taller i entresolat per a situar zona administrativa/gestió.
- Mobiliari i connexió a Internet inclosa.
- Preinstal·lació / instal·lació de climatització, electricitat, aigua, gas i telecomunicacions.
- Pàrquing en l’exterior de l’edifici..
Tallers en l'edifici espaitec 2
- Tallers amb zona administrativa d’una grandària mitjana de 320 m2 dividits en mòduls que poden ocupar-se segons el creixement de l’empresa.
- Pàrquing exterior i subterrani amb accés a magatzems d’una grandària mitjana de 12 m2.
- No inclouen mobiliari ni connexió a Internet.
- Preinstal·lació / instal·lació de climatització, electricitat, aigua, gas i telecomunicacions.
¿Què inclou tindre el meu taller en espaitec?
1. Accés 24/7 a les instal·lacions amb targetes d’accés personalitzades per als treballadors.
2. Recollida de correu i missatgeria.
3. Accés gratuït a sales de reunions i videoconferències de l’edifici espaitec I i II.
4. Reunions de seguiment cada tres mesos.
5. Accés a serveis i infraestructures complementàries UJI i aplicació de descompte en Servei d’Esports UJI i botigues de l’Àgora Universitària.
6. Inclusió d’una placa genèrica nominativa amb el logotip de l’empresa en el directori d’empreses i pàgina web d’espaitec.
7. Accés a informació actualitzada sobre esdeveniments, formació i oportunitats empresarials de caràcter local, nacional i internacional.
Pensats tant per a empreses creades recentment que necessiten laboratoris per a exercir la seua activitat, com per a projectes consolidats que volen acostar el seu departament de R+D+I al coneixement desenvolupat a la Universitat Jaume I, els laboratoris d’espaitec 1 i espaitec 2 estan equipats amb tot tipus de preinstal·lacions tècniques (aigua, gas, electricitat i telecomunicacions) per a fer la teua instal·lació més fàcil.
La tarifa que s’aplica es detalla en funció dels metres quadrats ocupats, la relació de l’empresa amb la Universitat Jaume I i el grau de creixement. Els projectes instal·lats físicament en espaitec han d’abonar una tarifa plana mensual per serveis avançats i cobrir despeses de neteja, manteniment i seguretat.
Laboratoris en l'edifici espaitec 1
- Laboratoris de 88,80 m2 dividits en dues zones de treball: planta baixa preparada per a instal·lar laboratori i entresolat per a situar la zona administrativa/gestió.
- Mobiliari i connexió a Internet inclosa.
- Preinstal·lació / instal·lació de climatització, electricitat, aigua, gas i telecomunicacions.
- Pàrquing en l’exterior de l’edifici.
Laboratoris en l'edifici espaitec 2
- Laboratoris amb zona administrativa d’una grandària mitjana de 214 m2 dividits en mòduls que poden ocupar-se segons el creixement de l’empresa.
- Pàrquing exterior i subterrani amb accés a magatzems d’una grandària mitjana de 12 m2.
- No inclouen mobiliari ni connexió a Internet.
- Preinstal·lació / instal·lació de climatització, electricitat, aigua, gas i telecomunicacions.
¿Què inclou tindre el meu laboratori en espaitec?
1. Accés 24/7 a les instal·lacions amb targetes d’accés personalitzades per als treballadors.
2. Recollida de correu i missatgeria.
3. Accés gratuït a sales de reunions i videoconferències de l’edifici espaitec I i II.
4. Reunions de seguiment cada tres mesos.
5. Accés a serveis i infraestructures complementàries UJI i aplicació de descompte en Servei d’Esports UJI i botigues de l’Àgora Universitària.
6. Inclusió d’una placa genèrica nominativa amb el logotip de l’empresa en el directori d’empreses i pàgina web d’espaitec.
7. Accés a informació actualitzada sobre esdeveniments, formació i oportunitats empresarials de caràcter local, nacional i internacional.
Amb una superfície edificable de quasi 118.000 m2 dins de la Universitat Jaume I, una ubicació geogràfica estratègica, un entorn ple de facilitats i la convivència directa amb el coneixement i talent generat en quatre facultats universitàries, espaitec es posiciona com un espai únic a la província de Castelló per a la instal·lació d’empreses innovadores d’abast nacional i internacional.
A més dels tres edificis construïts, compta amb una àrea urbanitzada de 54.182m2 distribuïda en diferents parcel·les preparades per a instal·lar empreses innovadores i centres d’investigació capdavanters. Es tracta de sòl d’ús tecnològic, dirigit a activitats d’investigació, desenvolupament i innovació. Parcel·les per a albergar centres de R+D+I, firmes del sector tecnològic i empreses de serveis de tecnologia avançada.
Els espais que es troben a punt per a la instal·lació d’empreses innovadores tenen les següents característiques:
- Superfície mínima: 450 m2
- Edificabilitat màxima: 5 m2t/m2s
- Altura màxima: 20 metres
- Ocupació màxima sobre parcel·la: 100 %