Resolució Provisional convocatòria de beca per la realització d’una estada a la Universitat de Pécs, Hongría.

Jul 28, 2017 Espaitec

netMIB-LOGOComo comentarem el avantpassat 17 de Juliol , en el marc del projecte Erasmus + NetMIB Network of multidisciplinary ideation and business modelo generation, la Fundació General de la Universitat Jaume I convoca un procediment per a la concessió d’una beca per a una estada en la universitat de Pécs, Hongria. La beca té una durada de 90 dies i es dirigeix a alumnat de la UJI matriculat durant el curs acadèmic 2017/18 que tinga alguna idea de negoci per a posar en pràctica. L’estada a Hongria haurà de realitzar-se en el període comprès entre l’1/09/2017 i el 30/11/2017, tots dos inclosos. El termini per a presentar la documentació tanca el dia 24 de juliol de 2017 a les 23.59.

Adjuntem la Resolución Provisional de la citada convocatoria. A partir d’avui es dona un plaç de 5 dies per a possibles reclamacions.

Per a resoldre qualsevol qüestió, contacta amb nosaltres:

Juan Antonio Bertolin
Director de l’Àrea de Gestió de Espaitec – Fundació General de la Universitat Jaume I. Tel.: +34 964 38 73 86. Correu juan.bertolin@espaitec.uji.es (Assumpte: Estada en la Universitat de Pecs NetMIB)

Alicia Pallarés
Tècnica de projectos de l’Àrea de Gestió de Espaitec – Fundació General de la Universitat Jaume I. Tel.: +34 964 38 75 97. Correu alicia.pallares@espaitec.uji.es. (Assumpte: Estada en la Universitat de Pecs NetMIB)