Hemeroteca Notícies

Presentació de l’Informe GEM Comunitat Valenciana a Castelló

gen. 08, 2018 Espaitec

Global Entrepreneurship Monitor (GEM)  es constitueix des dels seus inicis com un observatori investigador del fenomen emprenedor amb vocació internacional. El seu objectiu és plasmar l’activitat emprenedora i els factors concernents a la mateixa a través d’informes d’àmbit global, nacional, regional i local gràcies a la participació d’investigadors que ho integren. Des de 1999 GEM presenta informes amb perspectives d’evolució sobre:

• Valors, percepcions i aptituds emprenedores de la població activa.
  • Activitat emprenedora i les seues característiques.
  • Context en el qual es desenvolupa el procés emprenedor

A Espanya el projecte es desenvolupa a través d’una Xarxa de Regions formada per diversos grups de recerca, que elaboren informes específics sobre l’activitat emprenedora en el seu entorn més proper. En la present edició, la xarxa espanyola està conformada per 100 investigadors, 19 universitats, 90 institucions, el Centre Internacional Santander Emprendimiento (CISE) i Banc Santander.

En el cas de la Comunitat Valenciana, el projecte està liderat per José María Gómez Gras, director de l’informe i catedràtic d’Organització d’empreses de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH), qui presentarà l’activitat emprenedora a nivell autonòmic el dilluns 15 de gener a les 12.30 hores en la sala de premsa de l’edifici de rectorat de la Universitat Jaume I.

Es tracta d’una jornada gratuïta i oberta a tot tipus de públic, amb especial atenció als agents locals treballant en activitat emprenedora i creació d’ocupació, a més dels emprenedors i empresaris de la província de Castelló. Per motius d’organització és necessari realitzar una inscripció prèvia en el següent FORMULARI D’INSCRIPCIÓ

Programa de la jornada

12.30 – 12.45 Presentació de la jornada

• David Cabedo, Director Acadèmic de Espaitec.
  • Francisco Álvarez, director general d’Economia, Emprendimiento i Cooperativisme de la Generalitat Valenciana.
  • Justo Vellón, director general de CEEI Castelló.

12.45 – 13.30 Presentació informe GEM Comunitat Valenciana

• José María Gómez Gras, director de l’informe i catedràtic d’Organització d’empreses de la Universitat Miguel Hernández d’Elx (UMH).
  • Ignacio Mira, Director Executiu del Projecte GEM Comunitat Valenciana.

13.30 – 13. 50 Preguntes i tancament de la jornada