Destacats Hemeroteca Notícies

Nayar Systems premiada en la Categoria Empreses en els Premis Titanes de les Finances 2018

juny 08, 2018 Espaitec

El passat 5 de juny l’empresa virtual Nayar Systems especialitzada en enginyeria de telecomunicacions va ser guardonada en la Categoria Empreses en els Premis Titanes de les Finances 2018, en reconeixement al seu esforç innovador per la constant reinversió dels seus beneficis en recerca i desenvolupament. Alexis Nadal, CEO de Nayar Systems, va arreplegar el premi a les mans d’Irene Navarro, directora general de Madrid Excelente, fundació que promou l’excel·lència de les empreses per a contribuir a millorar la competitivitat del teixit empresarial.

Després de la gala de lliurament de premis l’empresa de Castelló va participar en ECOFIN 2018, celebrat en l’Auditori de l’Institut de Crèdit Oficial, a Madrid. Alexis Nadal va participar en el panell d’experts en Intel·ligència Artificial i Machine Learning, al costat d’acompanyants com Ramón Trías, president de AIS Group, o Pedro Díaz Yuste, Digital Health Director de Mapfre. Durant la seua intervenció el CEO de Nayar Systems, com a companyia especialitzada en el sector de l’elevació i el IoT industrial, va parlar sobre els ascensors intel·ligents i va explicar que l’empresa està apostant per un Machine Learnig extraordinari, que beneficia als seus clients.

Més informació de l’empresa en www.nayarsystems.com