El programa d’ emprenedoria social i tecnològica de la UJI inicia la tercera fase

febr. 28, 2018 Espaitec

Ginés Haro imparteix avui la sessió de formació “Experiències i potencial de l’emprenedoria inicial” en Espaitec 1

El programa d’ emprenedoria social i tecnològica de la Universitat Jaume I gestionat per la Càtedra INCREA d’Innovació Creativitat i Aprenentatge i el Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I (Espaitec) en col·laboració amb Secot Castelló, inicia avui la tercera fase. Set sessions de formació que s’impartiran durant els mesos de març i abril amb la finalitat definir un marc de treball per a preparar la futura iniciativa empresarial de cara a entrar en el mercat.

Durant la tercera fase els quinze projectes participants aprofundiran en el disseny del Social Lean Canvas introduït en la primera i segona fase; aprendran a utilitzar metodologies específiques a l’entorn de l’ emprenedoria social; coneixeran procediments per a dissenyar un Producte Mínim Viable (PMV) que els permeta valorar el primer impacte social i econòmic de la seua idea, a més de descobrir tècniques de negociació i comunicació amb clients i possibles inversors. Aquestes sessions de formació tindran lloc els dimecres de 16.00 a 19.00 hores en les instal·lacions d’ Espaitec.

En finalitzar la tercera fase, els emprenedors hauran consolidat el marc de referència per a traslladar al mercat fefaentment el valor diferencial de les seues propostes. Per a açò comptaran amb professors de reconegut prestigi nacional en matèria d’innovació i emprenedoria social com per exemple Ginés Haro o David Sagrista.

La sessió d’avui estarà impartida per Ginés Haro, emprenedor social amb àmplia i reconeguda experiència recolzant a crear i fer créixer startups socialment innovadores. Entre les seues especialitats, recolzar i promoure solucions sostenibles d’ emprenedoria i innovació social per als problemes i necessitats de la nostra societat.

Les accions de formació i difusió realitzades en el programa d’ emprenedoria social i tecnològica compten amb el suport de la Consellería d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana.