Alumnes del Master de Màrqueting i Recerca de Mercats visiten l’empresa Zeus Vision en Espaitec

abr. 10, 2018 Espaitec

Jose LLuis Callarisa, director del Master de Màrqueting i Recerca de Mercats de la Universitat Jaume I, ha traslladat una de les seues classes finals al showroom que l’empresa Zeus Vision té instal·lat en l’edifici Espaitec 1 per a donar a conèixer al seu alumnat la filosofia Smart Visual Data.

Durant la visita Ximo González, consultor digital d’aquesta empresa que està revolucionant la forma d’entendre les dades en les empreses, els ha donat l’oportunitat de veure com s’estan gestionant empreses del futur en la presa de decisions més rellevants . El Smart Visual Data és un nou concepte  aplicat ja en grans empreses com ara Banc Santander o Airbus . Consisteix a completar l’evolució de les dades massives integrant una filosofia d’humanització, comprensió i simplificació de la informació rellevant i connectada de tots els departaments d’una empresa.

Amb centre d’operacions a València, Zeus Visió compta amb una xicoteta seu en Espaitec. Aquesta empresa ha desenvolupat un nou concepte de quadre de comandaments caracteritzat per basar-se en la presa de dades en temps real. L’empresa dissenya panells personalitzats que permeten controlar les dades més importants de les empreses en una única pantalla. Per la seua innovació, altres departaments de la Universitat Jaume I com el Master en Dades Massives també s’han interessat en aquesta nova filosofia d’obtenció, tractament i ús de dades. Si vols apuntar-te al món Smart Visual Data o conèixer una mica més sobre aquesta filosofia, ací tens un vídeo: