UJI Motorsport i la Fundació per a l'Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana signen un conveni de col·laboració
L'equip UJI Motorsport, format per estudiants de la Universitat Jaume I de Castelló, que participarà a la competició internacional de Formula Student al circuit de Montmeló ia la prova que se celebrarà a Rússia, rebrà suport per part de la Fundació f2e, per intentar aconseguir el millor resultat possible en aquestes proves.
Els estudiants de l'UJI dissenyaran i fabriquessin ells mateixos el monoplaça amb què competiran el proper mes d'agost a Montmeló complint les especificacions tècniques del concurs que inclouen un consum de combustible el més reduït possible.
Amb aquest conveni, la Fundació f2e continua treballant per promoure un ús més eficient de l'energia a través de l'assessorament, conscienciació social, divulgació i formació a ciutadans, organitzacions i empreses.
A la signatura del conveni hi han assistit Joaquim Mascarell, president de l'associació UJI Motorsport Research, i Victor J. Gaceta, gerent de la Fundació f2e.


