Stefania Brunori, experta en màrqueting digital, ha impartit la sessió els dies 13 i 27 de maig amb l'objectiu de millorar les competències empresarials en màrqueting, vendes i estratègia digital
Espaitec ha celebrat dues sessions formatives emmarcades al cicle Recicla't Espaitec els dies 13 i 27 de maig per tal de conèixer les eines clau per desenvolupar capacitats estratègiques i operatives a màrqueting digital.
Durant la primera jornada, les persones assistents han treballat amb Stefania Brunori continguts relacionats amb l'estratègia de mercadeig, com la identificació del públic objectiu, la proposta de valor, lanàlisi de competència i la definició de mètriques dèxit. Així mateix, es van abordar aspectes clau de l'estratègia de vendes, incloent-hi el disseny de l'embut de vendes, el journey del client, els diferents tipus de venda i l'alineació entre màrqueting i vendes per maximitzar la conversió.
La segona sessió es va centrar en la creació d'un pla de màrqueting integrat, detallant com traslladar l'estratègia a un pla d'acció mitjançant la planificació de canals, pressupost, calendari i KPI.