PER QUÈ VENIR-TE A ESPAITEC?

Hi ha raons objectives que ens diferencien d’altres espais empresarials de la província. Avantatges i compromisos que fan d’espaitec un entorn únic per a créixer i competir a través de la innovació.

Te’ls resumim en 10 punts:

Long way companion

Bill-Aullet-2

Formar part d’espaitec és estar acompanyat durant tot el camí de creació i consolidació empresarial. És a dir, estar amb tu i amb la teua empresa en les diferents fases del projecte per a créixer amb tu. Per a això, ens reunim periòdicament amb les empreses per a saber què necessiten i adaptar la nostra oferta a cada moment del seu desenvolupament empresarial.

Treballar en xarxa

Asamblea-APTE-25

En companyia es treballa millor i en espaitec ho fem amb els millors agents interns i externs. A l’UJI col·laborem amb l’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic (OCIT); amb UJI Emprèn; amb Càtedra Increa i associacions d’estudiants, entre molts altres. En l’àmbit extern pertanyem, entre altres xarxes, a la Xarxa de Parcs Científics Valencians (rePCV) i a l’Associació de Parcs Científics i Tecnològics d’Espanya (APTE)

Ecosistema global d'innovació

IASP-Conferencia-Internacional-espaitec-2

Estar vinculat a espaitec significa pertànyer a l’ecosistema d’innovació global. És a dir, col·laborar activament amb els principals agents de la innovació i transferència tecnològica d’àmbit internacional com ara la Internacional Association of Science Parks and Areas of Innovation (IASP), o l’European Network of Living Labs (ENoLL).

Sinergies empresarials

Speed-Networking

Més de la meitat d’empreses instal·lades i vinculades a espaitec col·laboren activament amb altres empreses del Parc i grups d’investigació de l’UJI. Les formes de col·laboració són infinites: unions temporals d’empreses que donen lloc a noves start-ups, col·laboracions per a projectes específics, intercanvi de serveis, desenvolupaments tecnològics conjunts, transferència de coneixement… teu decideixes amb qui i com col·laborar, nosaltres et posem en contacte.

Serveis adaptats a cada moment

Convenio Espaitec

En espaitec volem facilitar el teu dia a dia amb serveis generals que milloren la teua productivitat en el treball i serveis avançats que servisquen de suport per a aconseguir els teus objectius. Amb caràcter general oferim serveis de manteniment d’instal·lacions, seguretat i control d’accessos, entre altres. En un àmbit més avançat hem dissenyat un paquet de serveis perquè el teu negoci cresca i millore: internacionalització, cerca de finançament, transferència, identificació de talent, entre altres.

Opcions de vinculació flexibles i adaptades a les teues necessitats

Espaitec2-Hall

No importa el que busques, en espaitec tenim espais i infraestructures pensades per a tot tipus de necessitats empresarials. Adaptem els espais a la mida de la teua empresa i oferim múltiples formes de vinculació. Pots tindre el teu propi despatx, taller o laboratori, també començar com a coworker. Si aquestes formes no s’ajusten, pots vincular-te virtualment o dissenyar el teu propi edifici en les parcel·les edificables del Parc.

Establir una xarxa de contactes únics

23-2-16_Reunion_dg_parques_cientificos

A més de les sinergies generades per ser empresa d’espaitec, posem a la vostra disposició una xarxa de contactes nacionals i internacionals de gran valor. Fem de connector entre les empreses d’espaitec i una xarxa d’experts professionals en diferents sectors d’activitat i entitats públiques. Digueu-nos què necessiteu i nosaltres ens encarreguem de buscar els referents.

Molt més que un espai de treball

Jornada_Cadena_FAvores1

Un entorn únic i de còmode accés per a passar la teua jornada laboral, col·laborar amb grups d’investigació de l’UJI, estar en contacte amb el talent universitari, disfrutar de les instal·lacions esportives del campus, beneficiar-te de serveis per a la conciliació familiar i laboral, poder tenir accés a gran part de les instal·lacions i serveis de l’UJI…

Projectes europeus i ajudes específiques per a aquest tipus d'entorns

Jornada_talent8

Formar part d’espaitec és optar a participar en tots els projectes europeus que promovem. Si teniu algun projecte identificat, t’ajudem a dur-lo a terme a través de la nostra oficina de gestió de projectes. També podeu optar a subvencions, convocatòries i programes nacionals i autonòmics específics per a empreses i entitats vinculades a entorns com el nostre.

Imatge i visibilitat

Instalaciones y dependencias del Espaitec 1 y 2. Octubre 2015.

Formar part d’espaitec és associar a la vostra marca amb valors com ara innovació, coneixement, tecnologia i talent. A més, a través del nostre departament de comunicació, vinculat al Servei de Comunicació de l’UJI i la Unitat de Comunicació Científica de l’UJI, donem visibilitat a les empreses d’espaitec i els prestem suport en la difusió de notícies i organització d’esdeveniments.

¿Quieres pertenecer a Espaitec?

Diferentes formas de instalación, elige la opción que más se ajuste a tus necesidades

WEB FINANCIADA POR: