Nou taller sobre comunicació i tendències digitals en Espaitec

juny 07, 2018 Espaitec

“Tendències digitals i tecnològiques: el present i futur del màrqueting i la comunicació per a una societat digital” és el títol de la conferencia-taller que Álex Rubio impartirà el pròxim 21 de juny en Espaitec

L’àmbit de la comunicació i el màrqueting està canviant a ritmes vertiginosos en els últims anys, al fil d’una revolució tecnològica que ha acabat per instal·lar a la societat en una era digital de relacions entre usuaris i marques. La tecnologia ha multiplicat els punts de contacte entre marques i persones, establint noves connexions amb un major grau de profunditat, oportunitat i creativitat. En un moment com aquest, és més necessari que mai tenir la mirada posada en les innovacions, evolucions i integracions, que no solament les eines digitals permeten, sinó també la forma en què aquestes s’alien amb la tecnologia per a convertir-se en agents rellevants perquè les empreses siguen capaces de seguir connectant amb aquesta societat en canvi.

Per a conèixer en profunditat la nova situació i analitzar la millor forma d’adaptar-nos als canvis, el dijous 21 de juny ens visitarà Álex Rubio, planificador estratègic digital de publicitat i innovació tecnològica, emprenedor i fundador de diverses empreses i esdeveniments, conferenciant, professor universitari i escriptor. En el seu taller farem un repàs sobre l’estat actual de les eines digitals des d’una perspectiva estratègica, i detectarem els punts concrets en els quals la tecnologia pot ajudar a marques, empreses i professionals a generar nous escenaris d’interacció amb les seues audiències objectiu.

Aquesta acció de formació tindrà lloc de 15.30 a 20.30 en la sala multiusos de l’edifici Espaitec 2. Oberta a tot el teixit empresarial de la província de Castelló, es dirigeix tant a professionals per compte propi com a aliena, amb especial interès en empreses i personal treballant en àrees de comunicació i màrqueting. L’activitat és gratuïta per a les empreses vinculades a Espaitec i antics alumnes del Castelló Global Program, tenint un preu de 25 euros per a la comunitat universitària i Alumni SAUJI premium, i 50 euros per als interessats sense vinculació a Espaitec o la UJI. Les places són limitades i la inscripció prèvia és obligatòria en el següent formulari d’inscripció.

El programa de la jornada en 10 punts:

• Del màrqueting al màrqueting 2.0, 3.0 i 4.0.
  • El target i les noves relacions amb les marques.
  • La realitat digital i les claus socials.
  • El canvi en la publicitat i les noves formes de metodologia en creativitat publicitària.
  • Estratègia de comunicació per a una societat digital.
  • L’escenari digital actual.
  • Tendències en màrqueting digital.
  • La tecnologia com a factor clau del futur del màrqueting.
  • La interacció amb l’usuari.
  • Treball pràctic: ideant una solució tecnològica en comunicació.

El ponent Álex Rubio

Álex Rubio és Head of Planning en l’agència Twelfhundred, dirigint l’estratègia digital de marques com Lacasitos, Ajuntament de Castelló, Tosfrit, Institut Cervantes o EMT. Alinea a marques, empreses i professionals amb les seues audiències canviants. Professor associat en la Universitat Jaume I en el Grau en Publicitat i Relacions Públiques. Conferenciant internacional i TEDx Speaker, des de 2007 ha impartit docència en més de 400 esdeveniments en universitats, escoles de negoci, empreses i en nombroses conferències internacionals a Espanya, Regne Unit, Costa Rica, Veneçuela o Colòmbia, dins del camp del màrqueting digital i estratègia publicitària. També és co-fundador i conferenciant d’Addictes Social Mitjana -un dels esdeveniments pioners en parla hispana sobre màrqueting digital-, Brand Associate en la plataforma MapMakers,

Ambassador en Hootsuite i Creative Ambassador de Clandestina HUB Creatiu Costa Rica. Reflexiona i investiga sobre l’impacte de la tecnologia en el consumidor i en l’estratègia publicitària per a acostar-se als consumidors digitals, matèria sobre la qual escriu en en diversos mitjans de comunicació.