L’empresa Energy Apps promoguda per investigadors de la Universitat Jaume I es vincula a Espaitec

març 13, 2018 Espaitec

Valoritzar els resultats de investigació del grup, un dels objectius d’aquesta spin-off participada per la universitat de Castelló.

Energy Apps naix en 2014 amb la finalitat de dissenyar, desenvolupar i comercialitzar equips i aplicacions per al control del consum elèctric en llars i altres instal·lacions comercials i industrials. Aquesta empresa desenvolupa dispositius i sistemes que permeten mesurar i monitorizar a distància els consums energètics de qualsevol tipus i implementar sistemes de gestió de l’energia. Amb les solucions desenvolupades per Energy Apps qualsevol tipus d’organització pot dur a terme un control detallat dels seus consums i valorar de forma senzilla i realista diferents alternatives d’estalvi energètic.

«La nostra empresa naix de la idea que cada vegada és més important, per raons econòmiques i mediambientals, realitzar un ús eficient de l’energia i per a açò cal mesurar i controlar els diferents consums, ja siga en la indústria, en edificis d’ús públic o en el sector domèstic», afirma Enrique Belenguer, professor d’Enginyeria Elèctrica de la Universitat Jaume I i soci de l’empresa. «Sent una empresa de base tecnològica promoguda per la Universitat Jaume I, la vinculació amb Espaitec sorgeix de manera natural per a rebre suport en la valorització i comercialització dels resultats de recerca», conclou Belenguer.

Vídeo presentació de l’empresa