Hemeroteca Notícies

Jornada de transferència per a conèixer les tecnologies de realitat virtual i augmentada desenvolupades en la UJI

Aug 31, 2017 Espaitec

La trobada organitzada per l’Oficina de Cooperació en Investigació i Desenvolupament Tecnològic i la Fundació General de la UJI forma part del cicle de jornades S2B & B2S Transfer 2017 per a fomentar la transferència de tecnologia i coneixement.

El màrqueting i els mitjans de comunicació són els sectors en els quals la realitat virtual i la realitat augmentada  han desplegat amb major profusió la seua aplicabilitat comercial. Però cada vegada està rebent un major impuls el seu ús en sectors com educació, formació, salut, indústria i robòtica, on s’espera un desenvolupament notable que done origen a interessants i nous productes i serveis en els pròxims anys.

L’objectiu de la jornada és mostrar l’oferta de tecnologies en l’àmbit de la realitat virtual i augmentada desenvolupades i comercialitzades d’una banda pels grups de recerca de la Universitat Jaume I, a través de la generació d’entorns de realitat virtual i augmentada en aplicacions molt diverses com, per exemple, ciutats intel·ligents, jocs seriosos, psicologia clínica i robòtica, i per una altra per les empreses vinculades a Espaitec en sectors com a arquitectura, gastromarketing, turisme o oci.

Amb aquesta iniciativa, oberta a tota la comunitat universitària i teixit empresarial castellonenc interessats en realitat virtual i realitat augmentada, es pretén identificar i facilitar els processos de transferència de coneixement i tecnologia entre grups de recerca de la UJI i empreses vinculades a l’ecosistema Espaitec,  així com donar a conèixer al teixit empresarial de la província de Castelló, les tendències, novetats i recerques en tots dos àmbits d’alta tecnologia.

Aquesta jornada gratuïta tindrà lloc el dimarts 19 de setembre a les 10.00 hores en la sala multiusos de l’edifici Espaitec 2, la inscripció prèvia és obligatòria  a través del següent formulari d’inscripció. En finalitzar la jornada els assistents podran gaudir d’un còctel networking on fomentar sinergies i generar oportunitats de col·laboració i/o negoci.

Descarrega l’agenda de la jornada

Descarrega el cartell de la jornada

Realitza la inscripció